www.biblioasi.gr

www.biblioasi.gr
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο χώρο μου.

www.biblioasi.gr





170,000 τίτλοι βιβλίων... Όπως και να το πεις το βιβλίο θα το βρεις!!!



biblioasi.gr

Σελίδες

Digital Clock

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Φτιάχω μόνος μου τυρί και γιαούτρι

Φτιάχω μόνος μου τυρί και γιαούτρι
Φτιάχω μόνος μου τυρί και γιαούτρι

Συγγραφείς: Θωμάς Μπίντσης- Φώτης Παπαδήμας
Εκδότης: Ψύχαλος
Αριθμός Σελίδων: 239
Έτος Έκδοσης: 04-2013



Τιμή biblioasi.gr: 12,38€


Αν σας αρέσουν τα γαλακτοκομικά και θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να τα παράγετε μόνοι σας, τότε βρήκατε αυτό ακριβώς που χρειάζεστε. Το βιβλίο "Φτιάχνω μόνος μου Τυρί & Γιαούρτι" περιγράφει αναλυτικά όλες τις φάσεις της τυροκόμησης, από το άρμεγμα και την επεξεργασία του γάλακτος μέχρι το πήξιμο του τυριού και τη διαδικασία παλαίωσής του. Όλες οι συνταγές είναι προσαρμοσμένες για μικρές οικιακές παραγωγές και τα εργαλεία που θα χρειαστείτε υπάρχουν ήδη στα συρτάρια της κουζίνας σας. Εσείς απλά θα πρέπει να διαλέξετε ανάμεσα από τις δεκάδες ελληνικές συνταγές για να ξεκινήσετε να φτιάχνετε τα δικά σας τυριά. Εκτός όμως από τυριά θα μάθετε τα μυστικά για το γιαούρτι και τα θρεπτικά ζυμούμενα γάλατα όπως το ξινόγαλο, το αϊράνι και το κεφίρ. Στο τέλος του βιβλίου θα βρείτε έναν αναλυτικό οδηγό με όλα τα προβλήματα και τα ελαττώματα που μπορεί να προκύψουν και πώς μπορείτε να τα προλάβετε ή να τα διορθώσετε. Καλή σας απόλαυση!


 Για αγορά του βιβλίου πατήστε εδώ..http://www.biblioasi.gr/product_info.php?manufacturers_id=1357&products_id=182465

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...